KOR
Community

Q&A

[ENG] 문의하기

Little Known Ways To Rid Your self Of Pozycjonowanie Zagranicznych Str…

페이지 정보

  • Writer : Violet
  • Date : 23-10-09 08:04
  • Hit : 26

본문

Przedłożenie:
Pozycjonowanie w Google, znane również jak SEO (Search Engine Optimization), to złożony proces optymalizacji stron www w celu nabycia wyższej pozycji przy serpach Google. W niniejszym studium wypadku zostanie przedstawiony konkretny przykład zastosowania szeregowania w Google w polskim kontekście, analizując strategię, wyniki i wnioski.

Opis przedsiębiorstwa:
Firma, XYZ Sp. z o. o., jest nowoczesną agencją marketingową specjalizującą się w usługach pozycjonowania w Google. Zaprzątamy się tworzeniem spersonalizowanych i skutecznych procedury SEO dla grono klientów, którzy wyznają, wyrażają różnorodne branże.

Trudność:
Nasz klient, ABECADŁO Sklep Sportowy, jest firmą prowadzącą sklep internetowy z przedmiotami sportowymi w Polsce. Mimo posiadania szerokiej palety produktów i niskich cen, pozycjonowanie sklepu internetowego prestashop firma zauważyła spadek w ruchu na stronie internetowej i zmniejszenie ilości zamówień. Zdecydowali się skorzystać z naszych usług pozycjonowania po Google, aby ulepszyć widoczność swojej witryny i zwiększyć zarobki.

Analiza sytuacji:
Podczas naszej analizy objawiło się, że strona internetowa ABC Obiekt handlowy Sportowy miała konkretne mankamenty techniczne, które to ograniczały jej przystępność i skuteczność po rankingu Google. Kłopoty te obejmowały deficyt odpowiednio zoptymalizowanych meta tagów, niewłaściwe zastosowanie słów kluczowych, brak optymalizacji zdjęć i brak odpowiednich odnośników wewnętrznych i powierzchownych.

Strategia pozycjonowania w Google:
W celu rozwiązania problemów oraz poprawienia widoczności witryny ABC Sklep Sportowy, opracowaliśmy spersonalizowaną metodę pozycjonowania w Google. Poniżej przedstawiamy główne kroki podjęte w celu osiągnięcia tego celu:

1. Rozpatrywanie słów kluczowych: Przeprowadziliśmy badanie słów centralnych w dziedzinie sportowej, by zidentyfikować najważniejsze i najbardziej konkurencyjne frazy kluczowe, które mają możliwość zostać wykorzystane po optymalizacji treści strony.

2. Optymalizacja dzięki poziomie strony: Opracowaliśmy nowy plan strony, uwzględniając zalecenia odnoszące się do optymalizacji meta tagów, treści i nagłówków w celu podniesienia indywidualnych wyników wyszukiwania Google.

3. Optymalizacja treści: pozycjonowanie sklepu sote pozycjonowanie Poprawiliśmy nazbierane treści, gdzie będziemy mieć lepsze rezultaty klikalności (metryka ctr) dodając właściwe frazy i gwarantując, że są one unikalne, gdzie będziemy mieć lepsze rezultaty klikalności (metryka ctr) wartościowe i łatwo dostępne na rzecz wyszukiwarek.

4. Podlinkowanie wewnętrzne: Ustaliliśmy oryginalne połączenia wewnętrzne w stronie, aby zapewnić użytkownikom łatwiejszy dostęp do powiązanych wyrobów i kategorii.

pięć. Linkowanie zewnętrzne: Rozpoczęliśmy kampanię zdobywania drogocennych linków zewnętrznych poprzez współpracę z odmiennymi stronami poświęcony sportowej, blogerami i mediami społecznościowymi, aby podwyższyć autorytet strony ABECADŁO Sklep Sportowy.

Wyniki:
Po wprowadzeniu zaprezentowanej strategii pozycjonowania przy Google, rok po rozpoczęciu kampanii dostrzegalne były znaczące zmiany. Wpływ naszych prac został udokumentowany dzięki podstawie następujących wyników:

1. Wzrost widzialności: Strona ABC Obiekt handlowy Sportowy znacznie poprawiła swoją pozycję przy wynikach wyszukiwania Google dla kluczowych fraz dotyczących branżą sportową. Została wyświetlana dzięki wyższych pozycjach, co przełożyło się na większy ruch dzięki stronie.

2. Zwiększona liczba odwiedzin: Ilość odwiedzin na portalu wzrosła o 40% po ciągu roku od czasu rozpoczęcia pozycjonowania przy Google. Zauważyliśmy również wzrost liczby unikalnych użytkowników i średniego czasu spędzonego na stronie.

3. If you have any inquiries relating to where and how to use gdzie będziemy mieć lepsze rezultaty klikalności (metryka ctr), you can call us at our own web-page. Zwiększone zamówienia: Dzięki zwiększonej widzialności i ruchowi na portalu, gdzie będziemy mieć lepsze rezultaty klikalności (metryka ctr) ABC Sklep Sportowy odnotował znaczący wzrost liczby zamówień. Zarobki zwiększyły się na temat 35% w zestawieniu do roku poprzedniego.

Wnioski:
Przeprowadzenie kompleksowej kampanii pozycjonowania w Google miało znaczący wpływ na ABECADŁO Sklep Sportowy. Systematyczne działania, które obejmowały optymalizację zawartości strony, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne oraz poprawę pozycji w efektach wyszukiwania Google, wywołały wzrost ruchu na stronie, zwiększenie zamówień oraz generowanie większych przychodów.

Pozycjonowanie w Google to złożony tok, ale w połączeniu ze spersonalizowaną strategią i profesjonalną pomocą, może przynieść znaczące rezultaty dla przedsiębiorstw online.

개인정보취급방침

닫기

이메일주소무단수집거부

닫기