KOR
Community

Q&A

[ENG] 문의하기

Pozycjonowanie: The Google Strategy

페이지 정보

  • Writer : Rob Farkas
  • Date : 23-10-07 14:28
  • Hit : 7

본문

Zapoczątkowanie:
Pozycjonowanie w Yahoo, optymalizowanie reklam znane również w charakterze SEO (Search Engine Optimization), to złożony proces optymalizacji stron internetowych w celu uzyskania wyższej pozycji po wynikach wyszukiwania Google. Przy niniejszym studium sytuacji zostanie przedstawiony rzeczowy przykład zastosowania pozycjonowania w Google przy polskim kontekście, analizując strategię, wyniki i wnioski.

Opis spółki:
Nasza firma, XYZ Sp. z o. na temat., jest nowoczesną filią marketingową specjalizującą się w usługach seo w Google. Absorbujemy się tworzeniem spersonalizowanych i skutecznych procedury SEO dla własnych klientów, którzy wyznają, wyrażają różnorodne branże.

Problem:
Nasz klient, ABECADŁO Sklep Sportowy, wydaje się firmą prowadzącą sklepik internetowy z przedmiotami sportowymi na terytorium polski. Pomimo posiadania szerokiej gamy produktów i konkurencyjnych cen, firma zauważyła spadek w ruchu na stronie internetowej i zmniejszenie ilości zamówień. Zdecydowali się skorzystać z naszych usług pozycjonowania przy Google, aby poprawić widoczność swojej strony i zwiększyć zarobki.

Analiza sytuacji:
W trakcie naszej analizy okazało się, że witryna internetowa ABC Sklep Sportowy miała konkretne mankamenty techniczne, które to ograniczały jej dyspozycyjność i skuteczność przy rankingu Google. Zmartwienia te obejmowały deficyt odpowiednio zoptymalizowanych meta tagów, pozycjonowanie shoplo niewłaściwe wykorzystanie słów kluczowych, deficyt optymalizacji zdjęć a także brak odpowiednich linków wewnętrznych i powierzchownych.

Strategia pozycjonowania w Google:
W zamiarze rozwiązania problemów jak i również poprawienia widoczności witryny ABC Sklep Sportowy, opracowaliśmy spersonalizowaną strategię pozycjonowania w Yahoo. Poniżej przedstawiamy kluczowe kroki podjęte w celu osiągnięcia owego celu:

1. Rozpatrywanie słów kluczowych: Przeprowadziliśmy badanie słów centralnych w branży sportowej, aby zidentyfikować najważniejsze jak i również najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe kluczowe, które mają możliwość zostać wykorzystane w optymalizacji treści strony.

2. Optymalizacja w poziomie strony: Opracowaliśmy nowy plan strony www, uwzględniając zalecenia tyczące optymalizacji meta tagów, treści i nagłówków w celu zwiększenia indywidualnych wyników szukania Google.

3. Optymalizacja treści: Poprawiliśmy nagromadzone treści, dodając właściwe słowa kluczowe i zapewniając, że są one unikalne, wartościowe jak i również łatwo dostępne dla wyszukiwarek.

4. Podlinkowanie wewnętrzne: Ustaliliśmy oryginalne połączenia wewnętrzne na stronie, optymalizowanie reklam aby zagwarantować użytkownikom łatwiejszy dojście do powiązanych towarów i kategorii.

pięć. Linkowanie zewnętrzne: Rozpoczęliśmy kampanię zdobywania cennych linków zewnętrznych za pośrednictwem współpracę z odmiennymi stronami poświęcony sportowej, blogerami i mediami społecznościowymi, aby powiększyć autorytet strony ABC Sklep Sportowy.

If you treasured this article and sky shop pozycjonowanie you simply would like to get more info with regards to optymalizowanie reklam generously visit the web site. Rezultaty:
Po wprowadzeniu przedstawionej strategii pozycjonowania w Google, rok na rozpoczęciu kampanii wyraźne były znaczące zmiany. Wpływ naszych prac został udokumentowany na podstawie następujących efektów:

1. Wzrost widzialności: Strona ABC Obiekt handlowy Sportowy znacznie poprawiła swoją pozycję po wynikach wyszukiwania Google dla kluczowych słów kluczowych związanych z branżą sportową. Została wyświetlana w wyższych pozycjach, jak przełożyło się w większy ruch dzięki stronie.

2. Zwiększona liczba odwiedzin: Cyfra odwiedzin na portalu wzrosła o 40% w ciągu roku od rozpoczęcia pozycjonowania w Google. Zauważyliśmy także wzrost liczby unikalnych użytkowników i średniego czasu spędzonego w serwisie.

3. Zwiększone zapotrzebowania: Dzięki zwiększonej widzialności i ruchowi na stronie, optymalizowanie reklam ABC Sklep Sportowy odnotował znaczący postęp liczby zamówień. Zyski zwiększyły się o 35% w stosunku do roku poprzedniego.

Wnioski:
Przeprowadzenie kompleksowej kampanii pozycjonowania po Google miało doniosły wpływ na ABECADŁO Sklep Sportowy. Regularne działania, które obejmowały optymalizację zawartości witryny, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne oraz ulepszenie pozycji w wynikach wyszukiwania Google, optymalizowanie reklam spowodowały wzrost ruchu na stronie, zwiększenie zamówień i generowanie większych zysków.

Pozycjonowanie w Google to złożony proces, ale w złączeniu ze spersonalizowaną strategią i profesjonalną pomocą, może przynieść ważne rezultaty dla firm online.

개인정보취급방침

닫기

이메일주소무단수집거부

닫기